Τὰ δάκρυα ποὺ στὰ μάτια μας
θὰ δεῖτε ν᾿ ἀναβρύζουν
ποτὲ μὴν τὰ πιστέψετε
απελπισιᾶς σημάδια.

Ὑπόσχεση εἶναι μοναχὰ
γι᾿ Ἀγώνα ὑπόσχεση.

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΝΑΓΟΥΛΗΣ

Τρίτη 10 Νοεμβρίου 2009

και εγένετο φως...

του Γιώργου Μαθιουδάκη

Και εγένετο φως...
Και ήρθε στη ζωή ο Απέθαντος...
Και είπε ο Ύψιστος: «Τέκνο μου, που πας;»
Και απάντησε η ψυχή του Απέθαντου: «Πάω όπου με ορίζει η μοίρα μου!»
Και ερώτησε ο Ύψιστος: «Και ποιος νομίζεις ότι την ορίζει;»
Και αποκρίθηκε πειραγμένος ο Απέθαντος: «Μα εγώ φυσικά! Τι ερώτηση είναι αυτή;»
Και ξαναρώτησε ο Ύψιστος: «Απλά ρώτησα, διότι όλος ο κόσμος νομίζει ότι ΕΓΩ είμαι αυτός που ... »
Και διέκοψε ο Απέθαντος: «Μη συνεχίζεις, απλά ζήσε ... Ζήσε το τώρα, ζήσε τη στιγμή ... » «Μα εγώ ... » προσπάθησε να διακόψει ο Ύψιστος
«Ξεκινάς λάθος!» είπε έντονα ο Απέθαντος... «Δεν υπάρχει "εγώ"... Υπάρχει η ζωή... Υπάρχει ο θάνατος... Τελικά όλα είναι θέμα ζωής και θανάτου...
Μα τελικά μένω μόνος μου με τον εαυτό μου περιμένοντας το αναπόφευκτο, το πεπρωμένο, τη μοίρα μου... Και δεν το βάζω κάτω... Συνεχίζω... Διότι ΕΓΩ καθορίζω τη μοίρα μου...»
ONLY THE GOOD DIE YOUNG...

Δεν υπάρχουν σχόλια: